14-maj

jag kan väl kosta på mig att uppdatera bloggen lite såhär när det bara är en dag kvar tills man får sommarlov :) haha

men ja vad ska man säga egentligen? helt fantastiskt underbart med seger förra helgen! jag var lika nervös som vanligt om inte ännu mer. dessutom var jag tvungen att sitta igenom en konfirmation innan jag lyckades smita för att spana på matchen. dock såg jag det lite som ett "tecken från ovan" när en av konfirmanderna valde att uppträda med vår låt : halleluja, ett tecken på att det skulle gå bra.:)
konfan medförde iallafall att jag inte anlände förrän mitten av första halvlek och bad innerligt hela vägen upp till huskvarna att vi inte skulle ligga under. direkt när jag anlände till vallen kunde jag dra en lättnadens suck när jag såg resultattavlan rapportera 1-0 till hff. Madde har lyckligtvis hittat målformen (betyder det att du behåller skorna en match till?:) )
sen blev det också 2-0 och årets "snyggaste" mål av stina.
sr:s radioreporter var mäkta imponerad av spelet som presterades och jag lyckades nog göra honom halvdöv med mina skrik. inte har man tid att bli intervjuad om någon tråkig skada när man kollar på fotboll!

nu hoppas jag att vi laddar rejält inför lördags matchen. (=pizza och godis ) och presterar ännu bättre denna helg. för visst finns det väl inget bättre än att få sjunga segersång? den är inte bara bra, den är lång också!

ett ord om rehab-gruppen också.
jag tror minsann att karin hade hällt något magiskt i bålet i lördags för alla är mer eller mindre friska. och om inte så får ni spela ändå! det är en order! haha :)

välkomna hem också malin och jossan.
synd man missar träningen idag.. eller rättare sagt - synd att man missar fikan!

#7

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra lag har turen med sig oxå det handlar om att visa bollen lite vördnad =), så ser högre makter till att den går den väg man vill. Sen gör det inget att du missade en träning du ligger bra till i statistiken, över snittet de senaste 6 veckorna! Men det är klart, du missade det goda fikat!

2009-05-15 @ 08:17:39
Postat av: Surfarn

Japp!:)

Surt bara att årets mål redan utsetts. Kanske ska låna Stinas dojor, med dem går ju ALLT in:-D

2009-05-16 @ 10:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0