Hur kul kan det va...

...att träna och spela fotboll???

Har spelat fotboll i snart 20 år (shit, hur gammal är inte jag, finns ju dom i truppen som inte ens fyllt 20 år än..) men jag tycker fortfarande det är lika kul, speciellt efter att man kom hit till HFF!!

Har fått börja vara med och leka lite med boll igen och det känns sååå bra efter att knappt ha rört en fotboll på nästan ett halvår!! Nu känns det som man börjar närma sig målet iaf... Men nu gäller det ju att "skynda långsamt" som det så fint heter!!

Samtidigt som en annan är på väg tillbaka, lider jag med dig, Sanna!! Tycker så synd om dig vännen! Vet ju vad du går igenom, gjorde ju det själv för inte så längesen... Trots att jag bara känt dig i knappt 1 år så vet jag att du kommer att komma tillbaka, så envis som du kan vara! =)

Vill du ha tips om rehabövningar så har jag ett gäng på lager... :P Tänker på dig!!!


Tagga ordentligt inför matchen imorgon, då ses vi igen!!!

Puss & kram #21


PS. Har varit på gymet idag och kört intervallträning, wiieeee =) Bara så ni vet...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj intervallträning go lena ;)

2009-03-28 @ 17:56:30
Postat av: webbis

Gott, Lena. Vi ser fram emot din "debut"...!



Gubbarna på Bänken!!

2009-03-28 @ 20:00:37
URL: http://www.hffdamfotboll.se
Postat av: Mickan

Jo Lena du e as-gammal ;-)

Men tur att du har många år kvar....

2009-03-30 @ 19:25:09
Postat av: Anonym

Du har minst 10 år kvar. Hörde att Carina spelade i trettio år innan hon slutade.

2009-04-07 @ 17:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0