bitihopochkomigen!!!!

Kände att jag behövde ta mitt ansvar och skriva något väl genomtänkt här på bloggen för världens bästa lag.

Det var en konstig känsla att behöva se gårdagens match från kanten, men inte är man mindre engagerad för det! efter matchen rådde det viss frustration och det var mest negativa tankar och åsikter som hördes. men hallå!
-vi har tränat sjuukt mycket så hur pigga i benen kan vi egentligen vara?
-vi har inte haft tillgång till samtliga spelare en enda match.
-vi har spelat ut det mesta av vårt motstånd, nu är det bara målen framåt som fattas!
 
det finns såå mycket positivt att hitta i vårt spel men vi väljer att koncentrera oss på det negativa/resultatet. av erfarenhet så vet jag att resultaten på försäsongen inte på något sätt speglar hur det kommer gå under säsong.

Det kommer kännas så mycket bättre i både kropp och knopp nu när vi går över och kör mycket bollpass, leker av oss på träningslägret och framförallt får VILA upp oss. för att inte tala om vilken kick det kommer att bli att få gå på RIKTIGT GRÄS! jag lovar! helt plötsligt sitter bollarna där de ska istället för att rinna iväg, visst kommer det suga lite i vaderna men vi är vältränade.:)
så upp med huvudena nu och blicka framåt, det här kommer bli ert/vårt livs säsong!

nu ska det fina vädret avnjutas!:)


//Sanna


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag håller med Sanna. Bara att bita ihop brudar

det kommer lossna och det är rejält!! Vi vet vad vi kan och har ett GO som jag inte upplevt någon annanstans.Jag har ändå varit i rätt många klubbar...;-). Detta är en prövotid innan serien startar. Vi på kanten vet vad ni går för.. nu gäller det bara för er att lita på varandra och er själva. plocka fram blåstället och vinnarinstinkten

så kommer det gå jätte bra i serien!!! Jag kommer hålla tummarna och ge er allt stöd jag bara kan!

Go HFF

KRAMAR VÄGGEN

2009-03-30 @ 19:23:39
Postat av: Gubbarna på bänken

Underbart att läsa...

2009-03-31 @ 01:21:27
URL: http://www.hffdamfotboll.se
Postat av: Gubbarna på bänken

Underbart att läsa!!

2009-03-31 @ 01:23:11
URL: http://www.hffdamfotboll.se
Postat av: stina

Så bra skrivet! Och du har helt rätt!

Tack Sanna!

2009-03-31 @ 08:47:25
URL: http://stinaisak.blogg.se/
Postat av: amanda

så himla rätt sanna!

2009-04-01 @ 14:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0