Korvtvätt på Vätterstranden

Som Stina skrev i sin blogg så va nog förra veckans måndagsträning lite omotiverad...

Man kände väl redan av sommaruppehållet, då vi hade spelat klart alla matcher för våren!

Det jobbigaste va nog 5-pricken med en liten stukning i handen och 2 målvakter som segrare,

vill ha revansch i höst!!!!! Efter träningen bar det av hem till Lasse för jordgubbar och mjölk,
MYCKET TREVLIGT, gör vi gärna igen =)


Tisdagsträningen flyttade vi till Vätterstranden för lite beachvolley och korvtvätt/grillning =)

Trots några droppar regn va det en himla nice avslutning på våren!
Nu ser vi fram emot 2 veckors sommaruppehåll (saknar er alla redan) men vi vet ju vad vi ska göra...
Har ju fått ett jättefint träningsprogram av våra kära tränare, TACK!


Ha nu en underbar sommar och träna ordentligt! Ska iaf jag göra och hoppas på att man får vara skadefri under hösten! Även om jag trivs med rehab-gruppen, så tränar jag hellre med den stora gruppen =)


Va rädd om er alla så ses vi den 18/7! Go Scotts!!!!

Finns det hjärterum, finns det stjärterum


Puss & Kram #21

Liter bilder från Vätterstranden





Kommentarer
Postat av: S

Ha!! Volleyboll var inte min grej, men jag vet iaf hur man tvättar korv!!! ;)

2009-07-06 @ 21:49:09
URL: http://stinaisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0