SNICKERSKAKA!!

Här kommer receptet på snickerskakan.... =)

Ingredienser:

  • 2 dl sirap

  • 1 dl cocos

  • 1 dl socker

  • 1 tsk vaniljsocker

  • 1 liten burk jordnötssmör

  • 1 l Kellogs special

  • 250 gr ljus blockchoklad

  • 2 msk olja

 

Gör så här:

  • Blanda allt utom Kellogs, blockchoklad och olja

  • Låt sjuda snabbt

  • Blanda ner Kellogs

  • Häll smeten i en långpanna med papper

  • Smält blockchokladen och blanda ner oljan

  • Bred över kakan

  • Låt den stelna innan ni delar upp den i bitar

  • Förvara kakan i frysen, den blir godast så =)

LYCKA TILL!!!!   //#21


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla skriv något på denna bloggen. Jag är inne varje dag för att se om det har skrivits lite men varje gång ser jag receptet på snickerskakan och jag vet att den är jättegod så snälla skriv något så att jag inte blir så sugen.

2009-04-29 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0