I believe

det känns bra ! jaa - jag längtar till solstänkta grässtrån,
kritvit färg på shortsen & fighting i straffområdet
.
ge mig pumpade adidasbollar och nyklippta fotbollsplaner,
låt mig sedan springa in mina nya fotbollsskor
i enbart shorts och t-shirt -
ja då är i alla fall en del av mig mättad.
_

det börjar spritta i benen nu och efter helgens träningsläger,
(det gick upp för mig hur tråkigt det egentligen är att vara inaktiv)
så längtar jag faktiskt himla mycket till seriestart.

det har varit lite sisådär med motivationen den senaste månaden måste jag erkänna.
det är tungt att förlora, även om det är mot bättre motstånd
och meningen enbart är att sätta vårat spel,
så vill man ändå vinna. det är det vi är bra på liksom -
att göra fler mål än motståndarna !
så när vi inte har gjort det så har tankarna börjat snurra
och i alla fall jag har tvivlat på min egen förmåga.
jag vet inte, det har inte lossnat helt enkelt men efter helgens snack
så känns det bättre :)

& som alltid när man har varit tillsammans med det här laget
så vill man bara umgås ännu mer med människorna
och man inser varje träning hur mycket man faktiskt trivs.

det kommer bli en spännande säsong, det känns.
och en rolig. ja shit vad kul vi kommer ha !
det går inte att misslyckas i det här gänget,
vi kommer alltid ha varandra & det kan ingen ta ifrån oss :)

GLAD PÅSK allihop !!
tagga måndag - sista matchen på konstgräs, förhoppningsvis - oh yeaaah !!

/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0